rekrutacja – ważne informacje

Kandydaci, którzy zakwalifikują się do przyjęcia do liceum składają następujące dokumenty:

  • Świadectwo ukończenia szkoły (oryginał lub potwierdzona kopia)
  • Zaświadczenie z OKE o wynikach egzaminu (oryginały lub potwierdzone kopie)
  • Zaświadczenia potwierdzające udział w konkursach (oryginały lub potwierdzone kopie)
  • Zdjęcie w postaci cyfrowej do mLegitymacji (rozszerzenie jpg lub jpeg, nie większe niż 5MB, min rozdzielczość 300dpi, u wymiarach 496 px wysokość x 354 px szerokość, podpisane w nazwie pliku: imię, nazwisko ucznia, data urodzenia, PESEL oraz klasa). Zdjęcie proszę przesłać na adres uczniowski@lo1.edu.torun.pl (temat wiadomości – „zdjęcie do legitymacji, klasa”).

Uwaga w dniach 10.07-19.07.2024r. Komisja Rekrutacyjna pracuje w godzinach 8.00-15.00